Kunst op de Brink, Laren

20ste editie

Kunst op de Brink, Laren

' bezoek ons dit weekend op stand 37' 

Beste Kunstliefhebbers,
 
ik ben gelukkig jullie te melden dat ik na 2 jaar van afwezigheid weer deel ga nemen aan Art Laren 2015.  Hier ga ik de mooiste objecten tonen uit de collectie die ik verzameld heb.
Het zijn prachtige kunstwerken die met grote professionele ambachtelijkheid gemaakt zijn.
Ik ben er trots op deze in Laren te tonen.
 
De galerie is dit weekend in Roermond gewoon geopend op zaterdag en zondagmiddag van 13 - 17 uur. Zelf ben ik natuurlijk dit weekend in Laren.
 
Tot ziens in standnr. 37  en later weer in Roermond.
 
hartelijke groet,
Mariska
galerie open za en zo 13-17 uur

Open Sa en Su 13-17 hours

Also open on Monday May 25

Toegang gratis / Free entrance
Art Laren is van 

vrijdag 12 juni t/m zondag 14 juni | 11.00 - 18.00 uur

Copyright © 2015 Galerie Mariska Dirkx, All rights reserved.
U krijgt deze email omdat u één van onze galeries of exposities heeft bezocht of een keer heeft gesproken met ons.

Our mailing address is:
Galerie Mariska Dirkx
Wilhelminasingel 67
RoermondLimburg 6041 CH
Netherlands

Populaire posts van deze blog

op bezoek bij Beppie Wong - Willems

Dick van Wijk, 79, weet van geen ophouden.